چطور یک عروسی زمستانی رویایی داشته باشیم؟
نوشته شده توسط : بهزاد

فصل زمستان به علت زود تاریک شدن هوا و سرما معمولاَ انتخاب اول عروس و دامادها برای برگزاری مراسم عروسی نیست اما بعضی از عروس و داماد به خاطر علاقه شخصی‌شان به فصل‌های سرد سال و برف و باران تصمیم می‌گیرند که مراسم عروسی‌شان در فصل زمستان برگزار کنند، البته باید بگوییم که کم بودن برگزاری مراسم عروسی در زمستان باعث شده که بیشتر باغ و تالارها و تخفیف‌های قابل توجهی به عروس و داماد‌ها بدهند، پس اگر به دنبال راهی هستید که در هزینه‌های مراسم عروسی‌تان صرفه‌جویی کنید ، برگزاری مراسم عروسی در فصل‌های سرد می‌تواند انتخاب خوبی باشد.
در این نوشته می‌خواهیم نکات و راهنمایی‌هایی که عروس‌های زمستانی باید بدانند را برای‌تان بنویسیم و از خوبی ها و بدی‌های عروسی زمستانی با هم حرف بزنیم، پس بقیه نوشته را با دقت بخوانید.

لباس عروسی زمستانی

بعضی از عروس‌ها فکر می‌کنند که برگزاری مراسم عروسی در زمستان انتخاب‌هایشان را برای لباس عروس محدود‌تر می‌کند، در صورتی‌که کاملاَ برعکس است، نگران این نباشید که هوا سرد است و باید حتماَ لباس عروس آستین‌دار بپوشید! اگر می‌خواهید لباس عروس دکلته یا یقه باز بپوشید مدل‌های زیادی برای شنل عروس زمستانی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها انتخاب کنید. معمولاَ شنل‌هایی که مزون‌های لباس عروس همراه لباس‌ها می‌دهند نازک هستند و نمی‌شود برای فصل زمستان روی آن‌ها حساب کرد، اما مدل‌های زیاد دیگری هستند که در عین زیبایی، گرم و کاربردی هستند؛ از کت‌های چرم اسپرت گرفته، تا بافتنی و شال‌های خز که یکی از رویایی‌ترین انتخاب‌ها برای یک عروسی زمستانی است. شنل‌ عروس خز معمولاَ نسبت به بقیه انتخاب‌ها قیمت بیشتری دارد اما باید این را در نظر بگیرید که با یک بار خریدن می‌توانید به مناسبت‌های مختلف از آن‌ استفاده کنید، بر خلاف شنل‌ عروس سفید که فقط یک بار قابل استفاده هستند.

شنل عروس زمستانی

 

چه‌کار کنید که روز عروسی سرد‌تان نشود؟

معمولاَ انتخاب بیشتر عروس‌ها برای لباس عروس‌شان دامن‌های بلند و پف‌دار است و این به نفع شماست! چرا که می‌توانید زیر لباس‌تان جوراب شلواری کلفت رنگ پا بپوشید، نگران این نباشید که کسی متوجه بشود یا نه، فقط لازم است که به عکاس‌تان بگویید که حواسش را جمع کند که در عکس‌ها پاهای‌تان مشخص نشود.

دسته‌ گل عروس زمستانی

قبل‌تر برای‌تان از گل‌های مناسب دسته گل عروس در هر فصل نوشته بودیم ، پالت رنگ عروسی‌های زمستانی معمولاَ رنگ‌هایی مثل سفید و شیری، آبی، یاسی و زرشکی هستند، البته این به این معنا نیست که در انتخاب گل‌هایتان برای یک دسته‌ گل عروس زمستانی فقط باید  گزینه‌های‌تان را محدود به این رنگ‌ها کنید، آزادانه انتخاب کنید و اگر به فکر کم کردن هزینه‌های جشن عروسی هستید حواستان باشد که گل‌هایی انتخاب نکنید که در فصل سرد کمیاب می‌شوند.

دسته گل عروس زمستانی

عکاسی عروسی زمستانی

یکی از بهترین راه‌ها برای این‌که مطمئن باشید که عکس‌های عروسی‌تان در فصل زمستان بی نقص هستند، عکاسی فرمالیته است، قبل از عروسی یک روز را به عکاسی فرمالیته اختصاص بدهید، بهترین گزینه برای عکاسی فرمالیته زمستانی استفاده از منظره‌های سفید و برفی است، اما اگر بودجه عکاسی فرمالیته را ندارید نگران نباشید و فقط این چند نکته را به یاد داشته باشید.

  • چتر همراه‌تان داشته باشید
    می‌توانید یک چتر معمولی با خود ببرید که اگر برف و باران آمد خیس نشوید، یا کمی خلاقیت به کار ببرید و چترتان را تزیین کنید که عکس‌هایتان زیبا و خاص بشود.
  • آرایش ضد آب
    حتماَ به آرایشگرتان تاکید کنید که از لوازمی برای آرایش‌تان استفاده کند که ضد آب باشد.
  • حواستان به کفش‌تان باشد
    قطعاَ دوست ندارید کفش های پاشنه بلند گران قیمت‌تان در آب و گل کثیف بشود، میتوانید یه جفت کفش اضافه یا حتی بوت و کتانی ضد آب همراه‌تان داشته باشید و کفش‌های اصلی‌تان را بگذراید برای جشن عروسی.
  • وقت و انرژی زیادی روی تزیین ماشین عروس نگذارید چرا که احتمال اینکه تمام کارهای‌تان با چند قطره برف و باران به هدر برود خیلی زیاد است.

برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان با همه‌ی سختی‌ها و چالش‌هایش می‌تواند یک خاطره خوب و رویایی برای شما و مهمان‌هایتان بسازد، به توصیه‌های بالا عمل کنید و نگرانی‌هایتان را دور بریزید، تنها به عشق‌تان به همدیگر فکر کنید و خودتان می‌بینید که روز عروسی‌تان به یکی از بهترین روز‌های زندگی‌تان تبدیل می‌شود.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید




:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: